Succesvol je schadeherstelbedrijf pitchen doe je zo!

Op het moment van de pitch moet je goed in je vel zitten, lef hebben en vooral weten wat je bedrijf “waard” is.
Laten we het daar eens over hebben.

De waarde van jouw schadeherstelbedrijf.
Wat zijn de unieke kwaliteiten van jouw onderneming?
Hiervoor ga je terug naar de basis.

De Basis.
Waarom ben je ooit ondernemer geworden?
Wat is of was jouw drive om juist te doen wat je nu doet?
Wie ben jij eigenlijk?
En waar ben jij zo uniek en goed in?
Waar wordt jij blij van, wat is jouw passie?
Wat is de echte meerwaarde van jouw bedrijf?

Als je de kerncompetenties scherp voor ogen hebt, heb je ook je unieke kwaliteiten en je eigen ambitie(s).
Het is belangrijk om te spiegelen.
Ook naar jezelf als ondernemer.
Wat zijn jouw sterkste punten en wat zijn je mindere punten.
Vraag desnoods eens aan klanten, leveranciers en mensen in je directe omgeving hoe zij jouw daadwerkelijk zien.

Vroeger is verleden tijd.
En als laatste, het is zoals het is geweest.
Dikke vette streep eronder.
We leven nu, vandaag.
Vroeger was alles beter hoor ik vaak, maar dat is verleden tijd.

Vandaag is de start van herkenning en erkenning.
Je gaat nu de koe bij de horens pakken.
Je laat het verleden los. Je gaat de confrontatie met jezelf aan.
Met een open blik ga je om je heen kijken en vanuit je eigen kracht ga je weer de juiste stappen zetten naar een vrij ondernemerschap.
Want waar een wil is, is een weg.
En ik ben bereid je hierbij te helpen.
Laten we dit samen doen!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *